Bedrijfsfotografie

Deze diashow vereist JavaScript.

Jan Peter Mulder is een kritische en meedenkende fotograaf. Als kind fotografeerde Jan Peter al met de camera van zijn broer en ontwikkelde alles in de doka.
In het echte leven gaat het toch anders. In 1990 gestart bij de Koninklijke Marine met een specialisatie in het bestrijden van onderzeeërs. In 1998 kwam er een carrière switch; Account Manager. Totaal wat anders, maar de ervaringen en mensenkennis, samenwerken en zelfdicipline, leren incasseren en improviseren, relativeren en organiseren kwam in mijn nieuwe functie opnieuw aan bod en lag erin verscholen. Toch werd de oude liefde weer opgepakt; een opleiding aan de Fotoacademie. Het was meer voor de hobby, maar toch wel erg leuk. In 2008 werd ik fulltime fotograaf. Nu blijkt dat alle ervaringen mooi bij elkaar passen. de aanvullingen van verkoop en marketing passen perfect in het plaatje.

Jouke Visser is een kritische en nadenkende fotograaf. Alles moet passen in de juiste foto. Als kind fotografeerde Jouke al met de camera van zijn vader en ontwikkelde in de doka.
Na zijn studie in Business Informatics en Computer Science gestart als developer en CTO bij verschillende bedrijven, zoals Booking.com, pakte Jouke de oude liefde weer op. Onder de begeleiding van Jan Peter begon een intensieve opleiding fotografie. In 2012 werd Jouke fotograaf. De aanvullingen op het gebied van ICT en development zijn onmisbaar en van onschatbare waarde.

Wat levert dat onze klanten op?
Kritische en meedenkende fotografen. Vanuit onze achtergrond komen we samen, met de klant, uit op een betrokken aanpak. Daar kan een team van grafische vormgevers, web-bouwers, app-bouwers, reclamebureaus, marketingadviseurs en tekstschrijvers als aanvulling dienen. Beroepsfotografen met kennis van bedrijfskunde, marketing, ICT en een groot netwerk.
De foto’s passen bij het bedrijf. Foto’s versterken de teksten op websites, flyers, social media. Foto’s die de kijker aanspreken en aanzetten tot actie.
✮ Gespecialiseerd in bedrijfsfotografie
✮ Kennis hoe je een klant overhaalt om voor jouw bedrijf te kiezen
✮ Kennis en ervaringen met een duidelijke meerwaarde
✮ Kennis van Social Media
✮ Maakt gebruik van professionele apparatuur
✮ Eigen studio, maar meestal werk op locatie
✮ Docent aan de Fotoacademie